12 Ara 2007

Biri beni saklanırken görmüş ve SOBE demiş:))

İşte o an:)Acaba kim,ne zaman beni sobeleyecek diye beklerken tatlı arkadaşım Berrin beni sobelemiş:)Teşekkür ediyorum Berrin'cim:)
BEN KÜÇÜKKEN;büyüdüğümde ne olacağımı sorarlardı ve cevap olarak ''gelin olacağım''derdim,zaman zaman,insanları rahatlatabildiğimi düşündüğüm için psikolog;küçük yaşlarımdan itibaren evimizde evcil hayvan beslediğimizden veteriner;bebeklerime yaptığım kıyafet tasarımlarımdan dolayı stilist olmakta istedim.Fakat ilk söylenen gerçeğe yakındır cümlesini ispat edercesine sadece ''gelin''oldum:))))Mutluyum:)))
ASLINDA BEN;7/24 gülen,heyecan ve atraksiyondan zevk alan,inatçı,istediği o an olmadığında suratçı:))içimden geleni düşünmeden o an yapan ve bundan mutluluk ve keyif alan,yardım etmekten hoşlanan bir hatunum:)
İLK KOPYAM;şimdi bu kısıma hiç kopya çekmedim demek isterdim 2007 aklımla fakat hemen hemen herkes gibi bende yaptım ve başarıyla da tamamladım:))Gerçi ders Milli Güvenlik dersiydi ve hocamız soruları da vermişti ama haylaz bir insan için bu ders çalışacağı anlamı taşımaz tabii ki:)Her oyunun kuralı var,racon meselesi ya da:)Güzelce kopyamı çektim ve başarıyla sonuçladım girişimimi,tek hatamsa her bir soruyu koca koca kağıtlara düzgünce yazmamdı,arkadaşlarım bana baya gülmüştü:)Eee haylaz öğrenciyim dedim,düzensiz demedimmmm!!!!:)))
EN SAÇMA HUYUM;cep telefonumda arama listesini;msj bölümünü;pc de ileti geçmişini,explorer geçmişini,çöp kutusunu,masa üstünü her gün temizleme gibi saçma bir huyum var!!!Benim telefonum yetmiyor,eşiminkini de arada temizliyorum,temizlerken bir de söyleniyorum '' amma birikmiş bu 7512 ler'':)))
BENCE CEP TELEFONU;flört dönemimizde en önemli,kıymetli;elimizden düşürmediğimiz yegane varlığımız,evlilik dönemimizde akşam siparişlerini vermek için ve akraba msjları için kullandığımız genel bir araç:)))
AŞK BENCE;korunması zor fakat imkansız olmayan bir maden yatağı...
SEVDİĞİM BLOGLAR;özellikle şu şu demeyeceğim,yazıları hoşuma giden her bloga yorum bırakıyorum ben,ama favorim Berrin'in blogu..

Bende sevgili zelebek ve Handan'ı sobeliyorum,haydı parmaklar klavyeye:)))

3 kişi renk katmış...:

handan dedi ki...

ne güzel bir sobe olmuş
aylincim

Berrin dedi ki...

aylincim kucuklugumuzde ortak noktalarımız varmıs..veterıner ve stılıst olmak gıbı :) ve yıne bır ortak noktamızda sadece gelin olmamız sanırım :)

cok keyıfle okudum yazdıklarını..

sevgıler.

handan dedi ki...

AYLİNCİM SOBENE CEVAP VERDİM AMA LİNKLERİ AYARLIYAMADIM
KUSURA BAKMA
TEŞEKKÜRLER