21 Oca 2008

Ders:Sobe / Konu:Yapmak zorunda olduğumuz halde yapmadığımız kolay işler !!

Bu sefer ki sobelenmemin konusu ''yapmak zorunda olduğumuz halde yapmadığımız kolay işler''..Berrin'cim çok mu düşünülmüş bu,kendimi lisede kompozisyon sınavına girer gibi hissettim:))Gerçi hep yüksek notlar çekerdim amma:)))
Yemek yapmaktan başlayayım o halde,aslında yapmam gerekir ama ben yemek yapmıyorum.Oysa ki çoğu sebze yemeğinin yapılışındaki temel hep aynı,soğan,yağ,baharatlar ve sebze:))Ki bayan olarakta bu işten zevk almam gerektiği düşünülürse,hem yapmak zorunda olduğum hem yapmadığım hem de tembel olduğum sonucu çıkıyor ortaya..Hemen tembellikten üşengeçliğe geçiyorum ve konumuza şöyle bir örnek veriyorum..Çay-kahve canım istedi değil mi?Önce odada bulunan kişilere teker teker içip içmediklerini sorarım ve içimden içmeleri için dua ederim,sonra evet cevabı alırsam kalkar hemen yaparım,almazsam bende içmem ve oturmaya devam ederim:))Kısaca sadece kendim için mutfağa gidip birşey hazırlamaya müthiş derecede üşeniyorum ve genel olarakta bu kolay işi yapmıyorum.Başka neler olabilir bir düşünelim...
Sabahları giyinip,yürüyüşe çıkmak..Dikkat ederseniz benim sorunum sabah kalkmak değil!!Üzerimi giyinmek!!Yani eşofmanları üzerime giydim mi olay biter ama sıcacık yataktan çıktığımda buna müthiş derecede üşeniyorum..Berrin'cim keşke bana soru olarak üşendiğim şeyleri sorsaydın çünkü benim problemim üşenme temelli:))
Sanıyorum bu kadar yeterli,şimdi acaba ben kimi sobelesem,Enes'cim oralarda mısın?Anlat bakalım yapmak zorunda olduğun ama yapmadığın işler neler..Kolay gelsin..
Berrin'cim teşekkürler..

3 kişi renk katmış...:

Berrin dedi ki...

baya benzer yonumuz varmıs :))
kazanı cokerttık bu usengeclıkten :))

handan dedi ki...

seni okurken ben üşendim aylincim:)

zelebek dedi ki...

kızlarr ne bu haliniz...
hadi toparlanın bakalım sizi örnek alacak minikler var peşinizde ...

duymamış olalım üşengeçliklerinizi...

bazen insan gerçekten de kalkmak istemez ama bunu alışkanlık haline getirmemek lazım...hahah söyleyenide ben olurum hahaa...


haydi bakalım güzel ve hareketli ve bol yemek yaparak geçecek bir gün diliyorum...