15 Nis 2008

Yaşlandığımızda....


Yaşamın en güzel duygusu belkide huzur
Ve sevgi de gün geçtikçe çoğalan kendine derinlerde yer bulan mutluluk..
Yaşlansak,şuan haldır haldır koşuşturduğumuz hayata şöyle bir el sallasak mola verdiğimizin işareti olarak
Ve sallanan iki bambuya otursak cam önünde yağan yağmuru izlesek
Sen elinde kahveni titreyen parmaklarınla buruşmuş dudaklarına götürsen ve iç çekerek bir yudum alsan
Bense elimde örgü,belki torunuma işlesem bişeyler ya da en azından işlemeye çalışsam..
Konuşsak tek tek kelimeleri ard arda sıralayarak ta 20 yıl öncesine geçsek ve tekrar anımıza dönsek
Arada kalan zamanı teğet geçsek..

Bir gün uyuduğumuzda uyanmayacaksak eğer
Elele tutuşsak gecesinde ve yatmadan bir öpücük kondursak en saf halinden..
Herşeyim diyebilsek yine,yaşadığımız herşeyin belleğimizde olduğunu kastederek
Ve her yolda beraberdik,yine ne bir önce ne bir sonra diyerek...

7 kişi renk katmış...:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, ne güzel bir yazı olmuş.Allah hepimize eşimizle böyle bir ömür boyu huzurla aynı yastığa baş koymak nasip etsin. Henüz evli değilim ama inşallah böyle bir hayat arkadaşı verir tanrım bana.Öptüm canım seni. Yüreğine sağlık.

Unknown dedi ki...

Vlla inşallah be Tatlı Şurubum...

KOZA dedi ki...

Merhaba
Kalemine saglik , cok guzel yazmissin.
Benim en cok diledigim seylerden biri ;uyanmama zamani geldiginde esimle birlikte sonsuza kadar uyumak . Ozellikle yaslandiktan sonra essiz bir hayatin katlanilabilir oldugunu sanmiyorum

Berrin dedi ki...

aylın, senı cok yalnız bıraktım galıba mod degıstırmıssın ehuehuehu
hala onca yıl gecmıs toruna bır sey ıslemeyı ogrenemedın mı :))
şaka bır yana, allah gonlunuze gore versın..uzun uzun mutlu yıllarınız olsun..

not: 4 tane dolgu yapıldı 1 saat ıcınde agzım yuzum yamulmus durumdayım ..

Aylin Ünlü dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,eksilerle artılarla dolu dolu yaşanacak bir ömür beklesin seni ve nasip olacak şanslı zatı muhteremi eheuehu:)))

Eliçincim aminnnn..

Koza teşekkür ediyorum,ne diyeyim herkesin bu yöndeki dileği gerçek olsun..

Berrin'im,ben işleyene kadar çocuklar habire boy atar benim işte bitmez garanti eheueheu:)))Ben gördüm gayet hoş tatlı bir bayan olarak yerini almıştın yananncıı:)))

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Ben son zamanlarda hep bu şarkıyı dinliyorum çünkü karşıma çoook eskide kalan bir arkadaşım çıktı...Kendimi bir garip hissediyorum hayırlısı olsun:))

LoLa dedi ki...

Allah hepimize nasip eder inş. canım şöle sallanan koltuğumzda otururuz cam kenarında geçmişi yad ederiz ama torun yolu gözlemeyelim onlar hep gelsinler bıcır bıcır oynasınlar falan evde :9 ben de daha çocuk olmadan torun düşünüyom çok güzel yazı olmuş canım
tüm güzel dileklerin gerçek olsun...