7 Haz 2008

Sonu yazılmamış bir kitap,yarım kalmış bir hayat...

(Bu yazı Öykü Atölyesi/Fotoğrafın Dili çalışması için yazılmıştır)

Önü vardı bu yaşamsal kitabının fakat arkası olmayacaktı belki.
Çocukluğu eğlenceli,gençliğe geçişi sancılı ve evlenme zamanı geldiğinde olabildiğine inatçı yüreği ile adımlarını atıyordu yavaş yavaş.İnatçılığına rağmen evlendi hem de deli gibi sevdiği bir adamla birleştirdi hayatını.Çocukları oldu,derken çocuklarının çocukları.Sandı ki kendi çocukluğu gibi yaşanacaktı bir sonraki nesilin çocuklukları,sandı ki gençlikleri kendinin ki kadar parlak geçecekti,temiz kalacaktı.Sorunlar başladı ard arda,tahmin etmedikleri yaşanmaya başladı.Yıprandı,yıpratıldı.En sevdiğinin ölümüyle yanlız kaldı yaşlılığının safhalarında.Dayanak aradı bulamadı,büyüttükleri zaten çoktan kapıyı kapatmıştı aralık bırakmadan.
Son karesini hatırlıyorum,hiç silinmedi ki hafızamdan.Soluk taş merdivenler,merdivenler üzerinde elinde sigarası oturuyordu.Beyaz saçları tülbentinden görünüyordu ve yüzünde ki çizgiler hayatındaki gelgitleri yansıtıyordu.Herşeyi gitmişti ve elinde kalan son şey torununa ait beyaz gelinlikli bir bebekti.Merdivenlerine düşürdüğü bu bebeği almadan yoluna devam etti.
Şimdi nerede,ne durumda,hayatta mı yoksa değil mi bihaberim.O'na ait elimde,her gördüğümde lanet okuduğum 2 çocuk ve hiç birşeyden haberi olmayan sevimli 3 küçük torun kaldı.Bir de cevabı olmayan bir poşet soru işaretleri...

8 kişi renk katmış...:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, bu şarkı ve bu yazı. Mükemmel olmuş. Bir resim bu kadar güzel anlatılır. O kadar duygulandım ki. Hep içime dokunur kimsesiz yaşlıları görünce. Birgün bizde yaşlanacağız. Ve o durumda olmak ne kadar acı anlayabiliyorum. Ama bazıları anlayamıyor işte, kendini büyütüp bugüne getiren annelerini babalarını sokağa atabiliyorlar böyle :((
Unutmasınlarki onlar da birgün o duruma düşebilirler.
Canım yüreğine sağlık. Öptüm seni.

hTc dedi ki...

bizleriz aslında onlar, onlar nasıl da bir zamanlar bizlerdiyse...

Aylin Ünlü dedi ki...

Teşekkür ediyorum yorumlarınız için.

böcük dedi ki...

Yüreğim acıdı...Kendimi düşündüm,bir gün ben de yaşlanacağım ve işte o zaman ne olacak...Yüreğiniz ve kaleminize sağlık...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Hayat bu işte!
Kimsenin kimsesiz kalmaması dileğiyle.
Yüreğine sağlık

Aylin Ünlü dedi ki...

Maalesef hayat bu ve hayatta bu şekilde yanlız kalan çok insan var.Teşekkür ediyorum yorumlarınız için.

etki alanı dedi ki...

Yazınla şarkıyı öyle güzel harmanlamışsın ki Aylin,ayrılamıyorum bloğundan..Sanırım bugün birkaç kez gelip,şarkı eşliğinde okuyacağım yazını...
Sevgiyle kal,
TüTü

Aylin Ünlü dedi ki...

Her müzik hoşuna gittiğinde beklerim,teşekkür ediyorum