18 Kas 2008

ÇOCUK İSTİSMARINA HAYIR!

Belki birgün son bulur umuduyla oluşturulan bu kampanyaya,anne,baba,genç,yaşlı,kadın,erkek;herşeyden önce insanlığını yitirmemiş her bireyin sadece 1 dakika ile katkıda bulunmasını rica ediyorum.Blogumu okuyorsanız ya da uğramış dahi olsanız bu çağrıya kulak verin ve toplu hareketten birgün birşeyler doğabileceğine karşı inancınızı yitirmeyin.

6 kişi renk katmış...:

41 kitchen dedi ki...

Bir imza, çok değil... Teşekkürler duyarlılığın için. Bir gün hepimiz çocuktuk. Ve hepimiz birer anne- baba ya da adayıyız.

Berrin dedi ki...

ben katıldım, umarım bır faydası olur. tesekkurler..

Mutluveumutlu dedi ki...

Duyarlılığın ve bizide bilgilendirdiğin için sağol Aylin'cim.

bulut dedi ki...

Teşekkürler, çok çok önemli bir konu...

Aylin Ünlü dedi ki...

Hepinize duyarsız kalmadığınız için ben teşekkür ediyorum.

sufi dedi ki...

Biz de katılıyoruzzz.Sevgiler.