27 Oca 2009

Bir dilim erken kutlama...(31.01.2009/banadair Berrin)

26 Ocak 2009 ve saat 14.20 idi bu kelimeleri yazmaya başladığımda.Geçtiğimiz sene ki gibi bir yazı ile süpriz yapmaktı amacım ve işte hissederek bugünün için yazdığım yazım...
İyi ki doğdun...

Nasıl bir çılgınlıktır birbirini görmeden,sadece klavye tuşlarına basarak sabahları beraber kahve keyfini yaşayabilmek;öğleni beraber aralamak ve akşam kapıları beraber kapatmak...
Aynı mekanda yer almadan beraber iş yapmak,yemek hazırlamak,hepsinden öte en ince noktaları bile bir aradaymışız gibi paylaşmak...
Ve nasıl bir dostluk ki bu,kilometrelere inat ihtiyaç duyduğunda bedenen olmasa dahi hep yanında bulmak...
İYİ Kİ DOĞDUN VE İYİ Kİ HAYATIMDASIN...
HEP HAYATIMDA OLACAĞINI VE YAŞLILIĞI BERABER KARŞILAYACAĞIMIZI BİLİYORUM.
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN HATUNCUM...

Ve şimdi geçen yaşında yaşadıklarımıza dair bir kaç güzel hatırlatma sıralamak istiyorum bu gününde gülümsemeni sağlamak için...
Bak bakalım neleri yaşamışız,neleri geride bırakmışız;
*Her sabah güne bol kahkahalı bir günaydın çakmışız:)
*Aynı şarkıya takılıp,saatlerce ve hatta günlerce bozuk plak misali dinlemişiz:)
*Üzerinde ne var?Bende gri eşofman,pembe t-shirt,saçımda....gibi bir kritiğe girmişiz:)
*Arada Elif'inde ''merhaba merhaba ben Elif,başbakanınız konuşuyor'' diyerek katıldığı keyifli merkez sohbetleri yapmışız:)
*üzüntüleri paylaşmışız ve hatta aynı anda cansız bir ekrana baktığımızı bile bile beraber ağlamışız...
*Dedikoduları hastaneye kadar taşımışız:)O buğulu ortamda dahi gülmüşüz,güldürmüşüz birbirimizi...
*Patikadan Vatikana bir yolculuğa çıkmışız ve güneşi doğudan batırmaya çalışmışız:)
*Bir Kırmızı Ev hayali kurmuşuz,sınırları zorlamışız bir gün olacağına bile inanmışız:)
Ve yine Kazan muhabbetleri ve yine bol kahkahalı merkez sohbetleri ve yine bir dolu paylaşımı geçen yaşında dolu dolu yaşamışız...Daha çok şey yaşayacağız buna inan:)
Her yaşın bir öncekinden güzel geçsin hatuncum,30 da bekle beni,geliyorum:)

9 kişi renk katmış...:

Adsız dedi ki...

en güzel cümlelerini birbirine kuran 2 dostun satırlarında dolaşıyormuşum meğer.. doğum günün mutlu olsun berrin....düşlerin gerçek olsun .. yıllar devrilsin ama sen devrilmeyesin ...
diyet cecil....

Berrin dedi ki...

aylin ya inanamıyorum sana gercek bir surprız oldu bu bana. yenı geldım eve senı kacırmısım demek..turuncu yesıl satırlarda nasılda guzel anlatmıssın banadaır bıze daır seylerı:)
canım cok cok tesekkur ederım bu cumleler ve hayatıma kattıkların ıcın..
bu arada yazının bır yerınde aaa dedım ve seslı acayıp guldum delısın yaaaa :) anlamıssındır sen neresı oldugunu hahaha..kocaman kocaman opuyorum.. 30 da 40 da nerde ıstersen orda bekleyecegım senı..

Berrin dedi ki...

cecil, sasırttın benı :) burada da karsıma cıktın ve benı cok mutlu ettın. cok cok tesekkur ederım. enerjın bana ulasıyor bılesın..

Funda dedi ki...

Aylincim, aynı cümleyi daha önce de kurmuştum şimdi yine kuruyorum,
...Dostluğunuza...
Berrincim doğum günün kutlu olsun şimdiden :)
Uzunnnnnnnn bir ömür senin olsun canım.

Adsız dedi ki...

berrincim benzer cümleler kuran insanlarız demekki:) kimbilir belkide düşlerimizde benziyordur.. belki.. hayallerimizde belki.. hayalkırıklıklarımızda..hep dile getirdiğim gibi ben çok sevdim bloglarınız çok fazla tıklıyorum gün içinde.. ve ilk kez bu kadar istikrarlıca bir blogun takibindeyim..sanırım benim pc de yada bağlımtımda sorun var ... senin blogundaki o sıcak bişeyler içen kızı göremiyorum..birden evhamm yaptım ay dedimmm nolduu kapandımı ay giremicemmi:) o kadar alışmışım yani..güzel cümleler var buralarda.. içten ve sıcak harfler
mutlu kalın ve huzurla kalın tüm dostlarınızla sevdiklerinizle...
cecil....

Buz dedi ki...

Yeni doğacak dostluğu hastane acilinin kapısında doğacak dostluğu mutluluğu bekler gibi, doğum gününden önce süpriz yapmak....sevgiyi sıcaklığı dostluğu özlemi bu şekilde hissedip yaşatman çok güzel aylin.Stone Doğum günün kutlu olsun...Nice nice senelere doğum günün kutlu olsun sevdiklerinle gelin kızım elifle nice nice mutlu huzurlu seneler diliyorum..

Tabiat Ana dedi ki...

:)) mutlu yıllar sevgili Berrin, sana Aylin sayesinde kocaman sevgiler ve iyi dilekler benden de

Aylin Ünlü dedi ki...

Bu kutlamayı paylaşan herkese teşekkür ediyorum öncelikle.Biraz erken oldu ama geçerli sebeplerim var:)

Berrin'cim aslında şu geçen yaşında yaşanılanlara dair çok fazla şey var söylenecek ama onlar bizde kalsın bakalım:)Tekrar doğum günün kutlu olsun,herşey bir adım daha ötede yaşanacak eminim...

Herkese sevgiler....

MAVİ UMUT dedi ki...

Çok güzel bir kazanç.:)
Nazar değmesin, maaşallah diyeceğim.:)