28 Eki 2010

Akşam'dan kalıntılar...

Yağmuru tüm akşam iliklerine kadar hissetmek bu olsa gerek,hele ki şemsiyenin ters dönüp kırılması itibariyle sırılsıklam olan ben,eve girdiğimde baya sudan çıkmış balık kıvamındaydım.
Oturduğum bir cafenin camından dışarıya bakarken hem denizi hem de yağmur damlalarının yerde bıraktığı yuvarlak dalgaları izlemek rahatlatıcıydı.Hafif çalan müzik ve 50 cc lik arpa suyumla yaşadığım keyfin sonunda artık akşamı noktalayabilirim...

Huzur içimizde,içimize baktığımız an gördüğümüz gerçeklikte...Gerçeklerim huzurlu...Tüm şehir mutlu uyusun...
 

2 kişi renk katmış...:

Berrin dedi ki...

bir dahakine tüm şehirler mutlu uyusun yazmalısın :D

Benimde var şeffaf şemsiyem, annem almış ama henüz kullanmadım. sapı ve kenarları turuncu :)

huzurluysan ne ala, gerisi boş..50cc ile coş :)

Aylin Ünlü dedi ki...

Haklısın,dikkate alındıqını bil<3

Benim şeffaf şemsiyem daha fazla dayanamadı bana,zaten onu tutana kadar anam ağladı:)Ben şemsiye tutamıyorum hahahah :)))
Sapı ve kenarları turuncu demek,sana yakışır <3

son cümlen qüldürdü :)