9 Mar 2008

Msn+Kazan Geceleri'nden ! :)

Öylesine takılıyordum nette,birden o geldi.Nasılsın iyiyim muhabbettini geçtikten sonra her zaman ki dialogumuz başladı ama gecenin ilerleyen saatlerinde ne yönde gelişir,ucundan tuttuğun konu başka nerelere gider bilemedik tabii.Meğer bizi bekleyen ne konu varmış gece gece:)))
Her zaman derim kafa birini buldun mu,hayatına alıp paylaşmanın tadına vardın mı bırakmayacaksın,bırakmadım,mutluyum !
Takıldığımız bir site de O'nun açtığı bir forum var adı Gece Kazanı..Güzel insanların esprili yönlerini sergilediği,kahkahaya boğulduğumuz,hal-hatır sorduğumuz,gerekirse üzüntülerimizi sıkıntılarımızı paylaştığımız minik bir dünya gibi..Bana iki ayrı güzelliği katan bir yer de ayrıca orası..Önce orada yazışarak başladık muhabbete,arada bloglara bakıyoruz,tv açık,belki radyo açık..Konuşuyoruz,gülüyoruz,şifreleşiyoruz alttan alttan..


Sonra merkeze geçtik birden,ordan burdan derken Recep İvedik filmine bağladık konuyu.Henüz izleme fırsatı olmamış fragmanı bende youtube dan bulup gönderdim linki,fikri değişti hatunun,kesinlikle izlemeli:)) ''Konuşma lannnnn'':)))''Merhaba ben Murat.....'':))))''Bu ne saçma hayat bu ne dingil hayat bu ne manyak yaşam tarzı bu ne bohema ya'':))))eheueheueheu yıkıldık replik tekrarlarıyla,derken bir ankara havası patlattık,haydeee hoppp:))Yemin ediyorum pc karşısında hem oynadım hem yazdım ve çokta güldüm o halime:)
Daha sonra dedik okey patlatalım gece gece ki saatte epey ilerlemişti ama biz pijama partisi modunda tam gaz devam..e-kolay sitesine girdik üyelik alıcaz,yok vermiyor üyelik,uğraş dur uğraş dur..Sabırlımı sabırlı arkadaşım aldı ikimize de üyelik,e hadi girelim okeye,yok yok yanık boşta oraya girelim bilmiyoruz ama sora sora bağdat bulunur hesabı yana yana öğreniriz:))))Basıyoruz yok basıyoruz yok,üyeliği verdi odaya almıyor bizi:))Gerçi hatun girmeyi başarabildi ah birde odadan atmasalardı:))Neyse hiç giremeyenler var,o da BEN:))))Hemen yazdık senaryoyu,e kolayın kapısındayız,kapıya dayanmışız açın kapıyı girecez biz diye:))Bağrışmalar vs derken diyorum çekil kapıdan omuz atıcam:)Biraz sonrasında siren sesleri,o'nun tabiriyle aynasızlar geldi,dedim ambulansa da haber verselerdi omuzum çıktı da:))))

Sonuç:E-kolay için harcadığımız 1 saatten fazla zaman sonucunda bitap düştük ve üyeliğimizle kaldık:))Tabii konuyu öyle bir yere bağladık ki,bunu konuşmak 2 saatimizi aldı ve çokta güldük:))Oğluş kalktı mamasını yedirdim altını değiştirdim derken zaten artık zor duruyordum ayakta,şarj olmamız gerekti ve dağıldık:))

Berrin'cim iyi ki hayatımdasın,herşeyi seninle paylaşmak çok güzel,bu yazıyı neden yazdığımı gelince,bugün 1 saatlik dışarı çıkıp yürüyüşüm esnasında düşündüm baya..Her sorunumu,üzüntümü paylaşıyorum seninle ve bakıyorum ki ardından yüzümde tebessüm oluşuyor ve içimde bir rahatlama..Dönüp baktığımda dün geceye benzer bir çok an yaşamışım seninle kahkaha attığım ve her dakikasından keyif aldığım..Ortalıkta görünmediğim zaman merak ediliyorum sen tarafından ve buna dair ufak bir msjın dahi çok mutlu ediyor beni..Kısaca değer verdiğini hissediyorum ve bende sana çok değer veriyorum.Bu yazıyı yazarak bir nebze de olsa içimdeki coşkuyu paylaşmak istedim sadece,teşekkür ediyorum..

Bu arada Gece Kazanı'nın bana 2 güzel şey kattığını yazmıştım üstte,birincisi Berrin'di.İkincisi ise çok sevdiğim,çok vefalı,beni gittiğim hiçbir şehirde yanlız bırakmayan ve telefonla arayıp hep durumumu soran,candan,içten arkadaşım.Handan..Çok ayrı bir güzelliktir inanın onu da tanımak,arkadaşı olmak gerçekten bir ayrıcalıktır.Son zamanlarda pek görüşemiyoruz ve bu esna da aklıma geliyorsa ve geldiğinde güzel şeylerle özlemle bahsediyorsam demek ki özel bir arkadaş benim için...

6 kişi renk katmış...:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Böyle güzel dostluklara sahip olman ne güzel canım. Çok keyif almışsın dün gece:) E-kolay işine bittim ama:) Boşuna uğraşmışsınız ama yinede o bile size eğlenceli vakit geçirtmiş. Hep böyle keyifli ol arkadaşım. Öptüm

banadair_berrin dedi ki...

aylin yazıyı görünce gözlerıme ınanamadım , ınan sabah sabah aynı o gecekı gıbı guldum :))
haydee hop ankara havası :))
üstelık 8 mart kadınlar gunun gecesınde boyle komedı anlar yasadık anısı olacak, en azından tarıhını unutmayacagız..
gece kazanını blogunada tasıdın ya puahahahaha bu gulus daha mı yakısıyor bana :)))
tabı konuyu bagladıgımız yerler ayrı hıkayeydı, onları yazmak yürek ıster ehuehuheu :))

kocaman opuyorum, sende benım ıcın cok degerlısın, bunu zaten bılıyorsun :)

Beytepe Kaplumbağası dedi ki...

Canım çok güzel bir gün geçirmişsin çok sevindim, ama gel gör ki geçenlerde bir arkadaşıma dadanan virüs sana da bulaşmış. Yukarıdaki linki sakın tıklama olur mu...o ve benzeri bir sürü link veriyor her kimse,profilini görmek için tıkladığında bile virüs bulaşıyor...Bilgin olsun. Yorumları bu sıra denetime geçirmek en ii çözüm, bilmeyenler tıklamasın diye..Naçizane uyarayım dedim zarar görmeni istemem canım.

Aylin Yaprak dedi ki...

Muhabbet Çiçeği teşekkür ederim,dostluklar güzel gerçekten:)

Berrin'cim vallahi puahauahau gülüşü sende şık duruyor,bunu bilir bunu söylerim heueheueheu:)))Öptüm çok,haydi hop burhan altıntop,ayy kopardın beni ya:))

Kaplumbağacım teşekkür ediyorum sildim hemen,tıklamamıştım zaten,sağol bilgiğlendirdiğin için

Adsız dedi ki...

okurken o kadar zevk aldımki teşekkür ederim böyle hissetmen beni çok mutlu etti

bu arada tır şöförü olacakmışsın çok güldüm artık arkanda kaç tır daha olur bilinmez.)
handan

kutup zencisi dedi ki...

işte muhabbet, işte arkadaşlık dedim...

yeter...