15 Tem 2008

Fotoğrafın Dili/Zincir

Umutsuz olduğun zaman dersin ki keşke...Her defasında da dediğin tek şey bu olur.Hiç iyi ki demezsin ve hiç ileriyi düşünemezsin.Uykuya dalamazsın,yatamazsın,gözlerini kapatsan da kurtulamazsın.Bir zinciri var bu olumsuzluğun,sen onu kıramazsın.Seni saran bu bağdan kurtulamazsın.
Umutsuz olduğun zaman dersin ki neden?Cevap veremezsin bir türlü,aksine tam bir soru yığınında bulursun kendini ve cevapları sende olmayan.Öyle bir zinciri vardır ki bu soruların,sonunu hiç bulamazsın.Seni saran bu halkadan çırpınsanda kurtulamazsın.
(Bu yazı Öykü Atölyesi'nin Fotoğrafın Dili çalışması için yazılmıştır).

8 kişi renk katmış...:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım benim, ne güzel anlatmışsın.Ne kadarda doğru. Ne çok keşke kelimesini kullanır oldum son günlerde bir bilsen. O zinciri bir kırabilsem bir çıkabilsem o hakladan herşey iyi olacak ama. Onu kırmak marifet sanırım.
Yüreğine sağlık arkadaşım. Öptüm kocaman.

Unknown dedi ki...

bir ara sana geldim evde yoktun kapıda kaldım.baktım bugün kapın açık bir selam vereyim dedim.öptüm çok...

Aylin Ünlü dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,en kısa zamanda kırabilmeni dilerim o halde.

Elçin'cim,hoşgeldin,mutlu oldum.Öpüyorum bende.

Berrin dedi ki...

ah ah aynen benımde hıslerım bunlar.

Aylin Ünlü dedi ki...

Berrin'cim birşeyimizde farklı olsun ya:))

böcük dedi ki...

Hiç iyi ki demezsin ve hiç ileriyi düşünemezsin

Galiba bütün keşkeler yerine iyi ki demeliyiz.O zaman bazı şeyler daha katlanılabilir oluyor.Kaleminizi ve yüreğinize sağlık :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

İyi ki'ler, 'keşke'lerden fazla olduğu gün hayatımızda, her şey daha güzel olacak. Ya da bunu başarmamız lazım belki...

Aylin Ünlü dedi ki...

Böcük,keşke diyemeyeceğimiz bir hayat yok sanırım maalesef,yoksa gerçekten iyi olurdu.
....
Fikrimin İnce Gülü,başarabileceğimiz o günü gören şanslı kim olacak acaba?