23 Tem 2008

O'na dair/Ankara/ Minik Fok...

Bu gece bir başkayım nedense,şöyle biramıda alıp kafayı çekesim var ve sonrasında hiçbirşey düşünmeyecek şekilde uyuyasım yatakta.Öyle bakarken müzik eşliğinde yazıları gördüm O'na dair ve yaşanılmış 1 hafta aklımdan geçti birden.Ne kadar çok şey paylaşmışım ve ne kadar çok eğlenmişim,gülmüşüm.Şimdi özlediğimi hissettim,bir de doğum günümde yazdığın yazıyı da okuyunca...Yanımda olsan sadece sarılırdım...
Minik fokunun doğum günü ayın 24'ü...Diliyorum ki herşey gönlünce olsun,yeni yaşı yeni hayatıyla beraber en güzel şeyleri getirsin minik yüreğine.Ve annesi gibi olsun ilerde...Kalbi yüzü gibi güzel,güçlü,eğlenceli,paylaşmayı bilen ve aklı başında bir çılgın olsun;sevecen olsun.Bir gülüşü ile kendine bağlasın insanları...
Minik fok doğum günün kutlu olsun,nice mutlu yıllara...

5 kişi renk katmış...:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım benim, gel beraber çekelim kafaları :))
Anlıyorum senin şuan ki psikolojini. Bazen insanın kendinle başbaşa kalması böyle yapıyor işte.
Öptüm kocaman canım.

Sanem dedi ki...

Minik fokun doğum günü kutlu mutlu olsun. Nice yaşlara... :))

Berrin dedi ki...

aylın sımdı msnden sana durumumu bıldırdım kısıtlı vaktımde hemen bloguna bakmak ıstedım ınan bende cok ozlemıstım senı ve cok duygulandım..mınıgımın dogum gununu hatırlayıp satırlarına dokmen cok guzel acayıp mutlu ettın benı.. bende senı ozluyorum bır an once ne sekılde olursa olsun kavusmak ıstıyorum :)
sanemcım mınık fokun annesı olarak guzel dılegın ıcın tesekkur edıyorum :)

sevgılerr

Aylin Ünlü dedi ki...

Muhabbet Çiçeği,bekliyorum:)

Sanem çok teşekkür ederim bende yazım adına en azından...

Berrin'cim;az kaldı gibi geldi bana aldığım çevrimdışı ileti ile...Yakın bir süre sonra tekrar düzene oturtacağız inşallah.Seni ve foku çok öpüyorum canım.

уαѕємiη dedi ki...

insan bazen kendini bi yerlere atıp kafasını çekesi geliyor değil mi zaman zaman bana da oluyor :)

Minik fokun doğum günü kutlu olsun. Nice huzurlu sağlıklı senelere...