31 Tem 2008

Saat 04.39...Artık Gitmen lazım...


Havada bir başıboşluk kokusu mu var?
Bir yanlızlık mı esiyor ve bir düşünce bulutu ile mi örtülmüş her yer?
Adım atsam ayak izim çıkar mı?
Gittiğim yer belli olur mu?
Gölgesinden çıkamadığım bu depresif günler,hayatımın bir tuzağı mı?
Gel gitler yaşanır hep,yaşarım.
Ama gelipte uzun süre misafir ettiğim olmamıştı böylesine.
Açık açık git diyorum,doğru da olsan yalan da olsan GİT!
Artık kalmanı istemiyorum.
İstediğim sadece aklımın oyunlarını kapatıp bir de reset atmak ve belki de bir daha hiç açmamak...

6 kişi renk katmış...:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun. Kum dökmek koca insanlar için bile ne kadar zordur. Acil şifalar diliyorum minik tatlı şurubuna.

Umarım depresif haller çabucak gider, mutlu, neşeli günler koşarak geri gelir. Tekrar geçmiş olsun.

Seyyah dedi ki...

geldiği gibi gidecek Aylin, hem de iz bırakmadan...

sufi dedi ki...

Her gitmesini istediğimiz şeyi sevgiyle uğurluyoruz.Aldığımız dersler de cabası tabii.Geçmiş olsuuun.Dilek

Aylin Ünlü dedi ki...

Fikrimin ince gülü,çok teşekkür ediyorum,umarım dediğin gibi çabuk geçer.

Nily;izi kalmıyor pekte,yaşanırken gürültü çıkartıyor.

Sufi;çok teşekkür ediyorum,dersler yanımıza kar mı bilemiyorum bazen...

hTc dedi ki...

Çok geçmiş olsun melek miniğe...Çabucak iyileşir inşallah.

Aylin Ünlü dedi ki...

Teşekkür ediyorum.